دیجی لاگ

ساخت وبلاگ

 انواع مختلف پکینگ چه محصولاتی هستند؟

پکینگ لاستیکی، یکی از کاربردی ترین محصولات به خصوص در صنایع تولید انرژی است. این محصول به دلیل آن که کاربرد های بسیار وسیعی در صنعت پیدا کرده است، در زمره محصولات صادراتی و پر فروش قرار می گیرد. در این بخش به بررسی کلی محصول نامبرده می پردازیم. اما ابتدا باید یک تعریف کلی از آن ارائه دهیم. برای آشنایی بیش تر با این تولیدات به صرفه و در عین حال کاربردی، به شما توصیه می کنیم ادامه مقاله را مطالعه کنید.
 
پکینگ لاستیکی در دهانه انواع پمپ و پیستون نصب می شود. وظیفه این محصول جلوگیری از نشت مواد داخل پیستون به خارج از آن بوده و مزایای بسیار زیادی را به ارمغان می آورد. در واقع این تولیدات به نوعی مانع از انتشار مواد جامد، مایع و گاز به بیرون از محل تولید خود هستند. برای آشنایی بیش تر با ارزنده ترین تولیدات، به شما توصیه می کنیم مقاله ما را مطالعه کنید.

 

ذکر چند نمونه از انواع پکینگ

همانطور که می دانید، پکینگ ها انواع مختلفی دارند و افراد می توانند بر حسب نوع نیاز خود، یک نمونه را انتخاب کنند. در ادامه این مقاله به بررسی بهترین و باکیفیت ترین نمونه های پکینگ می پردازیم. شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیش تر، ما را در این رابطه همراهی کرده و بر اطلاعاتتان به مقدار قابل توجهی بیفزایید.

  • پکینگ لاستیکی هیدرولیکی: برای خرید و تهیه پکینگ هیدرولیکی، باید نسبت به موارد مصرف ویژه آن اطلاعات مناسبی کسب کرد. این تولیدات کاربردهایی بسیار انحصاری دارند. به عنوان مثال، آن ها را برای نصب در پمپ های مکانیکی مورد استفاده قرار می دهند.
  • پکینگ لاستیکی فنر دار: پکینگ فنر دار، از جمله پکینگ های مکانیکی و متحرک به شمار می آید. این محصولات را می توان در جایگاه ورودی پیستون های متحرک نصب و به صورت همه جانبه استفاده کرد.
 

پکینگ لاستیکی

استفاده از پکینگ لاستیکی در کدام صنایع صورت می گیرد؟

به طور کلی، استفاده از انواع پکینگ در صنایع مختلفی صورت می گیرد. علت این امر را نیز می توان در واسطه ای بودن این محصولات و همچنین حیاتی بودن استفاده از آن ها جست و جو کرد. به عنوان مثال، بیش ترین مصرف پکینگ صنعتی، در بخش میعانات و همچنین در بخش تولید گاز شهری استفاده می شود. به دلیل آن که تولیدات نامبرده موجب تثبیت نیرو و انرژی در جایگاه خود می شوند، مصرف آن ها اهمیت ویژه ای دارد.
یکی دیگر از صنایعی که پکینگ لاستیکی در آن استفاده می شود، صنعت تولید صنایع شیمیایی است. در این صنعت نیز می توان پکینگ را بر روی محل خروجی مایعات مهم و ضروری نصب کرد. این کار علاوه بر تثبیت انرژی، امنیت افراد را نیز به طور موثری تضمین می کند.

استفاده از تخفیف های ویژه مجموعه کاراندیش

مجموعه کاراندیش، سابقه زیادی در زمینه فروش انواع پکینگ دارد. این مجموعه به دلیل داشتن مشتریان گسترده از تمامی شهر ها، تخفیف های ویژه ای بر روی محصولات خود در نظر می گیرد. به عنوان مثال، در ماه هایی از سال، برخی از خریداران برای خرید بهترین نمونه های پکینگ به این مجموعه مراجعه می کنند. در این حالت کارکنان مجموعه با ارائه تخفیف، سعی در جلب نظر مشتریان خود دارند.
 

پکینگ لاستیکی
دیجی لاگ...
ما را در سایت دیجی لاگ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دیجی لاگ digilog بازدید : 196 تاريخ : چهارشنبه 30 شهريور 1401 ساعت: 22:14

 

شغل: برق‌کار صنعتی

مهندسی برق - بروزرسانی بازار کار

تعداد مهندسین برق بین اواسط دهه 1990 و دهه اول 2000 افزایش چشمگیری داشت اما پس از آن با اندکی کاهش روبرو شد. این نوسانات را می‌توان با روندهای تاثیرگذار بر بخش تولید و تغییرات صورت گرفته در بخش تقاضا برای نگهداری، آزمایش و تعمیرات موتورهای الکتریکی و تجهیزات توضیح داد. از آنجایی که پیش بینی می‌شود تقاضا در این بخش افزایش یابد و در بخش تولیدات نیز شاهد رشد باشیم، تعداد مهندسان برق باید طی سال‌های آینده به شکل قابل توجهی افزایش یابد.

فرصت‌های شغلی در درجه اول با افزایش استخدام، جایگزینی برای موقیعت‌های خالی مهندسان بازنشسته، افرادی که به هر دلیلی شغل خود را ترک می‌کنند و یا با ارتقاع شغلی به مناسب بالاتری می‌رسند و جایگاه پیشین آن‌ها خالی می‌شود، بیشتر می‌شود. همچنین افراد با آموزش‌های مربوطه مانند فرزکاران، برق‌کاران صنعتی، تکنولوژیست‌های تولید و مهندسین صنایع و تکنولوژیست‌های مهندسی برق و الکترونیک نیز از فرصت‌های بیشتری می‌توانند برخوردار باشند. از آنجا که مهندسان برق به طور نسبی در صنایع تولیدی حضور دارند که چشم انداز آن‌ها مثبت است، این روند بیشتر از سایر مشاغل بخش تولید، به نفع مهندسان برق است.
 

این تقاضاها با توجه به میزان استفاده از موتورها و تجهیزات و همچنین عادات مصرف کننده متفاوت هستند. میزان استفاده از موتورها و تجهیزات الکتریکی طی چند سال اخیر با افزایش بسیار چشمگیری روبرو بوده است. این افزایش قابل توجه را می‌توان در رشد محصولات و تجهیزاتی که در بازار وجود دارند و از موتورهای الکتریکی استفاده می‌کنند مشاهده کرد (لوازم خانگی کوچک، ماشین آلات صنعتی، ابزارآلات حرفه‌ای و خانگی، ماشین‌های چمن زنی و...). همچنین موارد استفاده بیشتر از این موتورها را می‌توان در تجهیزات موجود مانند اتوموبیل‌ها مشاهده کرد. رشد در این بخش از بازار موجب افزایش نیاز به آزمایش، نگهداری و تعمیر این تجهیزات توسط افراد ماهر خواهد شد. بخش تولید و خدمات تعمیر و نگهداری، بیشترین رشد را در تعداد مکانیک‌های برق، بین سال‌های 1991 تا 2006 شاهد بوده است.

این مورد مهم را نباید فراموش کرد که مضرف کنندگان، به ویژه افراد به طور شخصی و در سطح پایین‌تر در شرکت‌ها، اغلب ترجیح می‌دهند تا به جای تعمیر موتورهای معیوب، یک موتور جدید خریداری کنند. بعلاوه انجام این کار اغلب منجر به پرداخت هزینه کمتر و صرفه جویی در زمان می‌شود؛ آن هم در شرایطی که مردم از کمبود زمان شکایت دارند. افزایش تعداد خانوارهای تک نفره و خانواده‌هایی که هر دو همسر در آن‌ها مشغول به کار هستند این موارد را تایید می‌کنند.

با در نظر گرفتن تمام این موارد، تعداد مهندسان برق در سال‌های آینده باید به شدت افزایش یابد.
 

این چشم انداز برای افرادی که دارای گواهینامه در این زمینه‌های شغلی هستند خوب به نظر می‌رسد. در صورت داشتن سوالات بیشتر، با ما تماس بگیرید.

دیجی لاگ...
ما را در سایت دیجی لاگ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دیجی لاگ digilog بازدید : 190 تاريخ : چهارشنبه 30 شهريور 1401 ساعت: 20:15

 

آجر شیل از جمله انواع آجرهای نما است. که از آن برای طراحی داخلی خانه‌ها و ساختمان‌ها به شکل مدرن استفاده می‌شود.
 

با گذشت زمان بسیاری از ابزار و مصالحی که در عرصه‌های مختلف به کار گرفته می‌شوند دستخوش تغییر قرار گرفته و ظاهر آن‌ها به طور کلی تغییر یافته است. در ساختمان‌سازی نیز مصالح و ابزار بسیاری به طور گسترده مورد استفاده قرار می‌گیرند که از تغییرات این گونه مصالح و ابزار نمی‌توان غافل شد؛ چه بسا بعضی از این مصالح که در گذشته از مصالح اصلی به شمار می‌رفتند، اکنون به طور کلی حذف شده و مورد استفاده‌ی ساختمان‌سازان نیستند.


انواع آجرها که در گذشته برای بالا بردن استحکام و قوای ستون‌های یک ساختمان به کار می‌رفتند، امروزه دیگر برای این کار مورد استفاده قرار نمی‌گیرند؛ با این حال باید اشاره داشت که از انواع آجرها جهت طراحی داخلی ساختمان‌ها و خانه‌ها استفاده می‌شود. یکی از انواع این آجرها، آجر شیل است. در این‌ جا یک سوال کلی پیش می‌آید؛ آجر شیل چیست؟ و یا اینکه کاربرد اصلی آجر شیل چیست؟

 در واقع آجر شیل یک نمای پست مدرن برای فضای داخلی خانه ایجاد می‌کند.
 

آجر شیل می‌تواند جایگزین بسیار مناسبی برای بسیاری از مصالح مورد استفاده در طراحی داخلی منازل باشد که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به آجرهای قزاقی اشاره کرد. استفاده از آجر شیل به عنوان یکی از مصالح اصلی و کاربردی در ساختمان‌سازی، مزیت‌هایی را نیز به دنبال دارد.

از جمله‌ی این مزیت‌ها که از ویژگی‌های اصلی آجرهای شیل حاصل می‌شوند می‌توان به بالا بودن سطح مقاومت آن‌ها در برابر فشارهای مختلف وارد شده و یا عدم تغییر رنگ این آجرها در گذشت زمان و در شرایط مختلف جوی اشاره کرد. سوال اصلی دیگر این است که روش تولید و یا ماده‌ی اصلی برای تولید آجر شیل چیست؟ در واقع باید اشاره کرد، روش کلی که برای ساخت انواع آجرها به کار می‌رود می‌تواند تعیین کننده‌ی ویژگی‌ها و مزیت‌های اصلی آن‌ها باشد. در ادامه به روش تولید آجر شیل اشاره می‌شود.

 

جزئیات مربوط به تولید انواع آجر شیل

همانطور که اشاره شد، روشی که برای تولید انواع مصالح به کار گرفته می‌شود می‌تواند تعیین کننده‌ی کارایی اصلی آن باشد. در ابتدا باید پرسید روش اصلی به کار رفته در تولید آجر شیل چیست؟ به طور کلی ماده‌ی اصلی در تولید آجر شیل، خاک شیل است. خاک شیل از آسیاب کردن نوعی از سنگ‌های رسوبی به دست می‌آید که این نوع سنگ‌ها تشکیل شده از انواع مختلفی از کانی‌ها از جمله کلسیت و کوارتز هستند. در واقع کانی‌های اصلی که در تولید خاک شیل به کار برده می‌شوند آلبیت دولومیت کوارتز و کلیست و در آخر مونت موریلونیت هستند. در واقع باید گفت که کانی‌ها و مواد اصلی که برای تولید آجرهای شیل به کار گرفته می‌شوند، ویژگی‌های اصلی را برای آجرهای شیل به ارمغان می‌آورند. مقاومت و استحکام بالای آجرهای شیل در برابر فشار و همچنین جذب آب توسط این نوع آجرها از جمله ویژگی‌های اصلی انواع آجرهای شیل هستند. از آجر شیل علاوه بر این که می‌توان برای طراحی نمای داخلی ساختمان‌ها استفاده کرد، بلکه میتوان آن را برای طراحی و زیبایی دیوارهای خارجی ساختمان‌ها نیز به کار برد‌. به طور کلی می‌توان با پاسخ به این سوال ویژگی‌های اصلی آجر شیل را نام برد.

مزیت اصلی استفاده از آجر شیل چیست؟ آجر شیل دارای سطح مقاومت بالایی در برابر صربه‌های فیزیکی بوده و همچنین در شرایط جوی گوناگون از استحکام زیادی برخوردار است و میزان پایین جذب آب توسط این نوع آجر در بارندگی‌های شدید سطح مقاومت آن را دو چندان می‌کند. برای تولید آجرهای شیل از رنگ‌های غیر طبیعی استفاده نمی‌شود و رنگ طبیعی خود خاک شیل جلوه‌ی زیبایی به آجرهای شیل می‌دهد. در آخر باید به این اشاره کرد که آجرهای شیل به دلیل سطح مقاومت بالا در برابر شرایط جوی و بارندگی‌های شدید، در برابر جذب آب و باران‌های اسیدی مقاوم هستند و دچار سفیدک و شوره نمی‌‌شوند.

 

قیمت متر مربع آجر قهوه ای سوخته برای کف فرش چقدر است ؟

قیمت آجر 20 در 20 هر متر مربع 497/500 تومان می باشد.

 

 

آجر قهوه ای:

https://alborznama.ir/i-16335/%D8%A2%D8%AC%D8%B1-%D9%86%D9%85%D8%A7-%D9%86%D8%B3%D9%88%D8%B2AK13

 

 

دیجی لاگ...
ما را در سایت دیجی لاگ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دیجی لاگ digilog بازدید : 310 تاريخ : دوشنبه 28 شهريور 1401 ساعت: 17:50

پاور بانک آکی

چرا آکی؟ پاور بانک آکی از بهترین ها : پاور بانک آکی یکی از برترین برند ها در حوزه پاور بانک ها و شارژر های همراه تلفن همراه است، برند آکی همواره سعی کرده است تا با بهره گیری از نیاز روز بازار و تکنولوژی محصولاتی مدرن و درخور تولید کند. در واقع آکی علاوه بر توجه به موضوع مهم طراحی به استفاده از متریال و موارد اولیه جهت تولید پاور بانک توجه ویژه ای داشته است که دلیل مهم شهرت این برند همین متریال مرغوب می باشد.

قیمت پاور بانک آکی

برند آکی پاور بانک هایی در رده قیمت های متفاوت تولید می کند که تقریبا میتوان گفت به هر بودجه ای سازگار است، تنوع در امکانات و حتی ظاهر پاور بانک آکی بسیار زیاد است که با توجه به نیاز و سلیقه می توان انتخاب کرد و خرید را انجام داد. از پاور بانک آکی در تمام ظرفیت ها می توان برای شارژ نمودن انواع گوشی موبایل، تبلت و تمامی گجت های روز دنیا استفاده کرد.
قطعا خرید یک پاور بانک مناسب با نیازمان حتما نیازمند بررسی بیشتر است، کیفیت و پشتیبانی از امکانات جدید تلفن های همراه پیش نیاز هر فردی است که قصد خرید پاور بانک را دارد، شارژ سریع یا همان کوئیک شارژ که اصطلاحا پاور بانک فست شارژ نیز گفته می شود در پاور بانک های برند آکی موجود است که می توانید استفاده نمایید البته باید گوشی موبایل هم از قابلیت فست شارژ پشتیبانی نماید.

مزایای خرید پاور بانک آکی

پاور بانک آکی در تمامی مدل ها حداقل یک درگاه خروجی برای شارژ کردن گوشی موبایل دارد، اما مزیت بزرگ این برند مقاومت بالای آن دربرابر نوسانات برقی، ضربه، و گرما است.
گرما یکی از عوامل مهم است که پاور بانک نباید در معرض آن قرار بگیرد در فیر اینصورت دچار صدمه و آسیب به باتری پاور بانک می شود. اما با پاور بانک آکی خیالتان کمی راحت تر است زیرا تا حد قابل قبولی در مقابل گرما مقاوم است.

خرید پاور بانک انکر

با مراجعه به فروشگاه اینترتی ایمن خرید هر لحظه از شبانه روز قادر خواهید بود تا پاور بانک های مختلفی را در برند های مختلف بررسی نمایید و در پس از انتخاب خرید کنید، خرید پاور بانک آکی با گارانتی تعویض و ضمانت اصالت کالا از ایمن خرید میسر می باشد. تمامی پاور بانک ها در ایمن خرید دارای گارانتی 6 ماهه تعویض می باشند که با خیالی راحت می توانید خرید خود را انجام دهید. چرا برای خرید پاوربانک انکر تکنولایف را انتخاب کنیم؟ تکنولایف از بزرگ‌ترین و معتبرترین فروشگاه‌های آنلاین کشور محسوب می‌شود که محصولات برندهای مطرح ازجمله Anker را تهیه کرده و در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. پاور بانک انکر ساخت کدام کشور است؟ انکر برندی چینی است که البته در سراسر دنیا فعالیت دارد. محصولات این برند در ایران نیز به فروش می‌رسند. فاوت پاوربانک‌های Anker با برندهای دیگر چیست؟ انکر محصولاتی با کیفیت بالا و البته طراحی ساده تولید می‌کند و می‌توان محصولات این برند را از مقرون به صرفه‌ترین و باکیفیت‌ترین شارژرهای همراه بازار دانست.

آکی ساخت کجاست؟

برند آکی همانند برندهای مشهور دنیا تنها در حوزه تولید پاور بانک فعالیت ندارد بلکه بخشی از تولیدش را به پاور بانک اختصاص داده است و پاور بانک یک بخش از تولید لوازم جانبی موبایل است، آکی در ابتدا در آلمان تاسیس شد و سپس همانند تمامی شرکت های بزرگ من جمله اپل به چبن منتقل شد، دلیل این انتقال هم وجود شرکت های وابسته زیادی در این کشور است که همه شرکت هارا به سمت خود می کشاند. در نهایت می توان آکی را یک برند مشترک چینی و آلمانی دانست.

جمع بندی:

خرید پاور بانک آکی می تواند انتخابی مطمئن باشد اما باید از فروشگاه های معتبر داخلی این خرید را انجام داد، برای خرید پاور بانک آکی به فروشگاه اینترنتی ایمن خرید به آدرس https://imeenkharid.ir مراجعه نمایید و یا با شماره 02191302151 تماس بگیرید.

 

دیجی لاگ...
ما را در سایت دیجی لاگ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دیجی لاگ digilog بازدید : 238 تاريخ : 11 شهريور 1401 ساعت: 16:44

با وجود اينكه CMMS در بسیاری از سازمانها وجود دارد، اما گاهاً کمترین بازدهی را نیز از خود نشان میدهد. این مناسب برای سازمانها در هر اندازه است زیرا، iMaint را میتوان به راحتی به چندین سایت گسترش داد و شامل به روز رسانی نرم افزار cmms رایگان است. کاربران در حین انجام کارهای محوله، میتوانند زمانهای صرف شده در آن کار را گزارش کنند؛ در نتیجه زمانهای صرف شده در کل تجهیز قابل محاسبه خواهد بود. علاوه بر 10 نرم افزار cmms معرفی شده، در این بخش یک نرم افزار cmms دیگر را که برای صنایع کوچک کاربرد دارد معرفی میکنیم. رییس شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان هدف از نگارش نرمافزار «آراد» را ارائه مدل و یا الگوی ساختاریافته جهت نگهداری و تعمیرات ماشینآلات و تجهیزات دانست و ادامه داد: عملکرد آن به گونه ای است که سیستم مذکور، کاربردی و متناسب با سطح فناوری و شرایط شرکت های ایرانی بوده و به آسانی عملیات نگهداری، سرویس و تعمیرات را برنامه ریزی، اجرا و کنترل کند. نرم افزار نگهداری و تعمیرات آرین سیستم با ارائه گزارشات جامع، ایجاد امکان بررسی شاخص های عملکردی و اقدام برای برنامه ریزی عملیات و … 

این ماژول هم به صورت آفلاین و هم به صورت آنلاین در دسترس است و داده های یکپارچه را در سراسر فروشگاه ها ارائه میدهد و دارای یک عملکرد مدیریت موجودی یکپارچه است. کاربران میتوانند از یک سایت تسهیلات واحد گرفته تا یک استقرار چند تاسیساتی که در یک منطقه جغرافیایی بزرگ پخش شده باشد. شرکت مهندسی ساینا سیستم با تکیهبر تجربه استقرار سیستم مدیریت نگهداری و تعمیرات در صنایع مختلف و با بهرهگیری از متخصصین و کارشناسان مجرب مهندسی صنایع، مدیریت اجرایی و نرمافزار در این زمینه اقدام به راهاندازی تیم تخصصی نگهداری و تعمیرات با عنوان “تیم نت ساینا ” نموده است. این سامانه مشتمل بر بخش های مختلفی است که مجموع آنها امکانات مناسب و کاملی را برای مدیریت دانشگاه فراهم می آورد امکانات مختلفی نظیر : ثبت نام دانشجو انتخاب واحد پرداخت اینترنتی شهریه ثبت نام اینترنتی درخواست گواهی سامانه تغذیه سامانه پیامک و دهها امکان متنوع دیگر در این سیستم لحاظ شده است . نرم افزار تعمیر و نگهداری شرکت کهن که درواقع بخشی از برنامه مدیریت سازمانی (ERP) می باشد و مستقلا هم می تواند در هر سازمانی پیاده شود این امکان را برای شما فراهم میکند که با رعایت قوانین و استانداردهای لازم گام خوبی در کفایت مدیریت نگهداری و تعمیرات دارد. 

https://pmworks.ir/

یکی از ارزشهای اصلی در دریافت نرم افزار به عنوان سرویس، آزمایش و استقرار سریع است. زبانمان را یکی کنیم: نرم افزار نگهداری و تعمیرات! روشهای ما هنوز سنتی است و سیستمها را آنگونه که در تئوری آموخته ایم نتوانسته ایم به اجرا برسانیم و هر جا هم سخنی است تنها گوشه ای از بحث آن هم بصورت ناقص شکل گرفته است. باید اطمینان حاصل کرد که همه یک درک واحد از فرایند نگهداری و تعمیرات بهره ور فراگیر دارند و در صورت وجود هر نوع خلاء دانشی و اطلاعاتی به آن رسیدگی کرده تا اهداف نت بهره ور فراگیر قابلدستیابی شوند. به طور خلاصه راه حلهای EAM دارای برخی از قابلیتهای CMMS هستند اما همه ابزارهای CMMS دارای عملکرد EAM نیستند. خودتان میدانید که باید تمام تنظیمات و گزینههای مختلف نرم افزار EAM را در نظر بگیرید. تمام تجهیزاتی که از کد تجهیز استفاده میکنند و فعالیت تعمیراتی (PM و EM) بر روی آن ها انجام میشود، در نرم افزار قابل تعریف و برنامه ریزی هستند. نرم افزاری است که در آن کاربران با استفاده از اینترنت به داده ها دسترسی دارند. SewerGEMS نرم افزاری از شرکت محبوب بنتلی جهت مدلسازی بهینه مجاری فاضلاب و سیستم های فاضلاب شهری است.

https://pmworks.ir/دمو-نرم-افزار-نگهداری-و-تعمیرات/

برعکس، راه حلهای نرم افزاری درون محل نیاز به همکاری شدید بین کارشناسان فناوری اطلاعات و امنیت اطلاعات برای اطمینان از دسترسی بدون خرابی داده ها دارند. نرم افزار عملیاتی LLumin داراییها را نظارت میکند و از دادههای زنده و قوانین مبتنی بر متخصص برای انجام اقداماتی پیشگیرانه استفاده میکند، که زمان خرابی را به حداقل میرساند و ایمنی و انطباق را در تأسیسات زیرساختی بزرگ از هر نوعی بهبود میبخشد. این برای شرکتهایی طراحی شده است، که در محیطهای با تولید بالا فعالیت میکنند و نیاز به مدیریت سفارشات کاری، ردیابی موجودی، برنامه ریزی تعمیر و نگهداری معمول و تولید گزارشهایی در مورد تجهیزات دارند. Collective Data یک راه حل مدیریت ناوگان و دارایی ارائه میدهد، که برای بهینه سازی عملیات ناوگان یک سازمان طراحی شده است. تیمهای تعمیر و نگهداری میتوانند به سرعت تعیین کنند که یک دارایی کجاست، چه قطعاتی مورد نیاز است و چه کسی باید چه کاری را در چه زمانی انجام دهد. در این بخش امکان مشاهده لیست چک لیست های بازرسی و پایش وضعیت مربوط به دستور کار و ثبت نتیجه آن وجود دارد.

دیجی لاگ...
ما را در سایت دیجی لاگ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دیجی لاگ digilog بازدید : 378 تاريخ : سه شنبه 1 شهريور 1401 ساعت: 13:57